Automate your Marketing
with Womplify




 
Combining Creativity&Technology

By: Tarantula media

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Saturday, 8-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark


Quote:
lama dah rasa tak update fp nie.. hmmm


Sunday, 23-Dec-2007 14:30 Email | Share | | Bookmark
mencari cahaya



Monday, 20-Aug-2007 11:40 Email | Share | | Bookmark
Fuad & Lia Kampung Kraftangan Kota Bharu.





Quote:
Sebab musim cuti sekolah ni aku tak dapat shoot gambar kahwin. ada kuliah dari pagi hingga malam. memang frust giler ni.. terpaksala shoot dua orang nih. wat lepaskan gian.


Sunday, 8-Jul-2007 03:06 Email | Share | | Bookmark
REPUBLIC OF YAMAN










Quote:
Pengembaraan aku dan sahabat aku di negara Arab yaman.
Sungguh dasyat. sebab rasa cam hidup 60 tahun dahulu..
segalanya nampak kuno kat sana...
kat yaman ni, banyak menyimpan kenangan yang indah dah pahit.
banyak benda aku belajar dalam pengembaraan tu. dari oktober 2006 sehingga march 2007
baru aku balik kampung. tiga negara arab aku masuk...
aku boleh mengenali bangsa dan kaum kat sini.. memang best lah..
gambar tu di ambil kat bandar sonaa. ibu negara yaman.
bandar sonaa terletak 6000 kaki dari paras laut.sejuk sepanjang tahun.
(Oktober 2006)


Wednesday, 20-Jun-2007 12:31 Email | Share | | Bookmark
yie kawin



tarikh : 30/mei/2007
tempat : gunung reng, jeli


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net